Tempahan Jahit Manik (Tudung / Baju )

Nak buat tempahan jahit manik?

Tempahan Jahit Manik

1. Email (atiezah@rocketmail.com )call and sms kepada saya (019 9630377) untuk confirm ingin membuat tempahan, (whatapp / telegram/wechat - 0199630377 / 01121924771 )
2. Penghantaran baju/ tudung boleh by hand atau by post.
3. Tempoh tempahan bergantung kepada jenis paten/design dan keizinan masa. Secara umumnya, tempoh menjahit manik adalah sekitar 2- 3 hari sehingga 1 minggu (tidak termasuk tempoh pos) untuk sehelai baju / tudung.
4. Selepas tempahan siap, saya akan call/sms. Mengenai pembayaran pula, bagi tempahan yang by hand boleh bayar semasa baju / tudung diterima.
5. Bagi yang pos, anda dikehendaki membayar terlebih dahulu sebelum saya mengepos kembali baju / tudung anda itu.
6. Bayaran boleh dibuat secara bank-in di akaun BSN@ Maybank @ CIMB (no akaun akan diberikan semasa urusniaga). (Diingatkan juga, bayaran pos juga dikenakan kepada pelanggan dan free post sekiranya tempahan melebihi RM120)
7. Last but not least, selamat bergaya dengan manik anda.

Apa2 hal just sms atau emailkan pada saya detailnyer...ok....

Kaedah pengiriman yang terpantas ke mana-mana destinasi di seluruh Malaysia dengan kemudahan "Track & Trace". Setiap kiriman boleh dipantau melalui laman web Pos Malaysia di http://www.pos.com.my atau dengan menghubungi Khidmat Pelanggan Pos Malaysia di talian 1 300 300 300.

Penghantaran akan dibuat selepas bayaran di terima sahaja. Setiap kali buat pesanan, sila berikan NAMA & ALAMAT penuh anda ke no. 019 9630377. Kegagalan anda memberikan info lengkap mengakibatkan pesanan anda tidak dapat di hantarkan.

Banner created with MyBannerMaker.com

Permulaan 2013

Salam.....huhu dah lama saya tak post apa2 dalam blog Hatiku Senyum ni.....begitu banyak kekangan dan halangan pada awal tahun ini .....moga ini akan memberi lebih banyak kebaiakan pada masa akan datang...mana tahu kan....

keje sekolah.....
banyak  keje sekolah yang nak disiapkan...disamping tugasan wajib iaitu MENGAJAR....keje sampingan tu...tosah cakap ah...hanya org yang berdiri dalam bidang ni sahaja yang mengetahui....sakit perit melayan karenah murid-murid sekarang yg terlebih manja (?)...bersengkang mata nak siapkan kertas keje projek...merentas desa...lawatan....khemah....upsr...pkbs...pbs...linus....kssr...pemulihan....huhu.....dan macam2 lagila..., pulus mulus tak payah cakapla....nak photostat...duit cikgu dulu....nak hias kelas....buat langsir....duit cikgu dulu...kelas nak comel...tampal gitu gini...kertas warna...print sana sini...nak guna ink...duit lagi...nak kasi tahan lama...beli plastik laminate plak....buat bbm...aduh.....tapi itu semua adalah tugas guru...banyak mengeluh...dalam mengeluh tu buat jugak...cari jugak...menjadi jgak keje2..sbb itu semua tugas CIKGU kan....gitula kata mak ayah yg hantar ank2  kat sekolah.....hmmmm setakat itu jeala...

Tahun depan berulang lagi...dan begitulah seterusnyer.....dan aku sentiasa mengharapkan yang terbaik kepada anak2 muridku...walau pun tak nampak pada masa kini....mungkin akan timbul kesedaran tu pada satu hari nanti......

Itu bab sekolah.....
Bab keje sampingan aku nin...keje memanik....aku dah tak berapa aktif sangat awal tahun ni....sebab nak tumpu pada sekolah dulu..(KEJE WAJIB AKU) tp..utuk pengetahuan semua pendapatan sampingan aku nin dr keje memanik nin yg banyak menampung aku dalam Keje wajib aku tu....nak harapkan gaji...memangler cukup...tapi itu utk aku khaskan kpd keluarga aku...pembiayaan rumah..kete...anak2...makan minum..bil bulan2...huhu...
setiap bulan aku spendkan sedikit utk anak buah aku...KELAS PEMULIHAN.....kelas ni mana ada peruntukan ....jadi dr mula aku dapat title GURU PEMULIHAN sejak 2008...aku kena belajar guna duit poket sendiri....itulah...kalu tak caya blh tanya mana2 guru pemulihan...ada tak peruntukan khas utk kelas pemulihan....

Tapi walaupun begitu.....aku akan cuba juga untuk MENJAYAKAN murid-murid yang telah dikategorikan "tak pandai" nin...walaupun byk halangan....yang dapat peruntukan dan sponsor dari mana-mana tu...alhamdulillah....teruskan usaha kita utk mengajar....yang takde apa2 mcm aku nin....hehe pandai2ler...moga2 apa yg kita buat ni jadi amal jariah yang amat berguna pada kita bila kita dah tak de nanti....takpela..habis sedikit...insyaalah ganjaran yang maha besar nanti kita akan peroleh....apapaun HATI BIAR IKHLAS......

sedikit luahan hati dari aku yang bergelar cikgu.....

Kenanganku........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails