Tempahan Jahit Manik (Tudung / Baju )

Nak buat tempahan jahit manik?

Tempahan Jahit Manik

1. Email (atiezah@rocketmail.com )call and sms kepada saya (019 9630377) untuk confirm ingin membuat tempahan, (whatapp / telegram/wechat - 0199630377 / 01121924771 )
2. Penghantaran baju/ tudung boleh by hand atau by post.
3. Tempoh tempahan bergantung kepada jenis paten/design dan keizinan masa. Secara umumnya, tempoh menjahit manik adalah sekitar 2- 3 hari sehingga 1 minggu (tidak termasuk tempoh pos) untuk sehelai baju / tudung.
4. Selepas tempahan siap, saya akan call/sms. Mengenai pembayaran pula, bagi tempahan yang by hand boleh bayar semasa baju / tudung diterima.
5. Bagi yang pos, anda dikehendaki membayar terlebih dahulu sebelum saya mengepos kembali baju / tudung anda itu.
6. Bayaran boleh dibuat secara bank-in di akaun BSN@ Maybank @ CIMB (no akaun akan diberikan semasa urusniaga). (Diingatkan juga, bayaran pos juga dikenakan kepada pelanggan dan free post sekiranya tempahan melebihi RM120)
7. Last but not least, selamat bergaya dengan manik anda.

Apa2 hal just sms atau emailkan pada saya detailnyer...ok....

Kaedah pengiriman yang terpantas ke mana-mana destinasi di seluruh Malaysia dengan kemudahan "Track & Trace". Setiap kiriman boleh dipantau melalui laman web Pos Malaysia di http://www.pos.com.my atau dengan menghubungi Khidmat Pelanggan Pos Malaysia di talian 1 300 300 300.

Penghantaran akan dibuat selepas bayaran di terima sahaja. Setiap kali buat pesanan, sila berikan NAMA & ALAMAT penuh anda ke no. 019 9630377. Kegagalan anda memberikan info lengkap mengakibatkan pesanan anda tidak dapat di hantarkan.

Banner created with MyBannerMaker.com

Salam Ziarah

Assalamualaikum...
Apa khabar semua teman-teman yang ziarah blog aku ni? Sekarang nin tengah bercuti sekolah... dengan keadaan cuaca yang tak menentu ni..nak pergi jalan-jalan melancong ker apa ker..tak berapa menjadi sangat ...maklumla anak kecik2 lagi..banyak masalah sikit..
Tapi mujur gak..aku dan suami ada rumah yang telah dijadikan HOMESTAY nin,, ada gak kerja..hehe kemas rumah la..bila ada orang masuk...masuk la gak fulus..hehe alhamdulillah
Bercakap pasal HOMESTAY nin, aku dan suami tak merancang gak pada mulanya, tapi bila berkali2 permohonan tukar sekolah aku dan suami tak dapat2 walau dah berkali2 turun naik pejabat, aku dan suami pun terfikir nak pindah ke kuarters yang dekat dengan sekolah suamiku. Rumah aku yang kosong tu sayang gak nak dibuat sewa maklumla rumah baru...dek kerana barang2 yang dah ada tak mau diangkut...jadi tercetuslah idea buat HOMESTAY. Tak sangka pulak pelaburan aku dan suami ke arah itu menjadi...alhamdulillah ada jugak pendapatan sampingan. Walaupun sesekali letih jugak bila time cuti ni, tapi berbaloi la. Cuti sekolah kali ni tak la boring sangat, ada gak kerja yang boleh dibuat..hehe
Mungkin kalu cuaca dah elok, hujung tahun nin nak jugak merasa gi melancong..insayaalah kalu tak ada aral...bawa anak2 semua, mandi kolam ker apa ker paling koman pun jamu mata hehehe
Insyaallah, sesapa yang nak merasa IZZATI HOMESTAY ( area GONG BADAK , berhadapan dengan Masjid UDM, KUSZA ) bolehla call aku 019 9630377 atau suami 019 9752199. Murah jer RM 150 jer semalam. Kelengkapan lengkap bagi sebuah rumah dengan 3 bilik tidur. Aircond di ruang tamu dan bilik utama. Lengkap dengan heater, mesin basuh, kelengkapan dapur, seterika, peti sejuk, tv. oklah apa2hal nanti aku upload gambar homestay aku tu bila dah siap iklan nanti...insyaallah.

Kenanganku........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails